کلمات کلیدی در بهینه سازی سایت

کلمات کلیدی در بهینه سازی سایت
Criteria 1
0
Criteria 2
0
در انتخاب کلیدواژه نکات کلیدی فراوانی وجود دارد. هر چه کلیدواژه تخصصی تر انتخاب شوند، شما بیشتر از رقبا پیشی گرفته اید.
0
Criteria 1
0
Criteria 2
0
جزئیات فرم امتیازد 0 کاربرهای علامت زده شما می توانید علائم خود را برای این مقاله تنظیم کنید - فقط برروی ستاره های بالا کلیک یا روی دکمه پذیریش را بفشارید.
0

انتخاب بهترین کلمات کلیدی

کلمات کلیدی یا کلید واژه به بیان ساده عبارت است از “عبارتی که به بهترین نحو صفحه وب شما را توصیف می کند.

کلید واژه مجموعه کلمه یا کلماتی است که موتورهای جستجو بر اساس آن کلمات صفحات سایت شما را به بازدید کنندگان پیشنهاد میدهند. نا گفته پیداست که هرچه کلید واژه های انتخابی شما به هدف و کسب و کار شما، و ازطرف دیگر به آنچه مخاطبین شما جستجو میکنند نزدیکتر باشد، بازدی از سایت شما بیشتر و به هدف نزدیکتر شده اید.

در انتخاب کلیدواژه نکات کلیدی فراوانی وجود دارد. هر چه کلیدواژه تخصصی تر انتخاب شوند، شما بیشتر از رقبا پیشی گرفته اید.

به نکات زیر برای انتخاب کلید واژه مناسب توجه فرمایید:

  • کلمات کلیدی را دقیقا مرتبط با سایت و موضوع تبلیغ تان انتخاب کنید. تبلیغ با استفاده از کلمات کلیدی نامرتبط اصلا توصیه نمی شود زیرا تنها باعث افزایش هزینه و ترافیک بی تاثیر می گردد و نتیجه ای در بر ندارد.

  • از انتخاب کلمات کلیدی عمومی اجتناب کنید زیرا گوگل بسیار هوشمند است و وقتی کاربر این کلمات کلیدی را سرچ کند و به دلیل عدم ارتباط سایت شما با کلمه سرچ شده بر روی آن کلیک نکند، به مرور زمان گوگل سایت شما را نامربوط دانسته و رتبه آن را کاهش می دهد.

  • کلمات خیلی تخصصی را انتخاب نکنید طوری که به ذهن کاربر نرسد. به عنوان مثال اگر شما پزشک هستید و هدف از سایتتان جذب بیمار و مشتری باشد، استفاده از کلمات تخصصی که در جامه رواج ندارد بیفایده است و این کلمات تنها توسط همکاران شما جستجو خواهد شد.

  • عبارات کلیدی خود را دو یا سه کلمه ای انتخاب کنید عبارات تک کلمه ای ممکن است توسط کسانی که برای موردی غیر از موضوعات شما در حال جستجو اند سرچ شود همچنین عبارات طولانی ممکن است اصلا سرچ نشوند. کلا عباراتی که با کمترین تعداد کلمه بتوانند محصول یا سرویس شما را مشخص کنند عبارات مناسبی اند.

  • بهتر است از کلمات ترکیبی استفاده کنید تا تک کلمه ای.

  • احتیاجی نیست که طوری کلید واژه های خود را انتخاب کنید که نمایشتان زیاد شود زیرا باعث می شود تبلیغ شما کلیک هرز بخورد و از اعتبارتان کم شود بهتر است تمرکزتان را روی مشتریانتان و آن محصولی که می خواهید تبلیغ کنید قرار دهید زیرا کسانی که به این وسیله وارد سایتتان می شوند مشتریانتان هستند.

  • تعداد کلید واژه های خود را کم و حد اکثر 20 کلید واژه انتخاب نمایید زیرا تعداد زیاد کلید واژه باعث ورود کاربران نا مرتبط می شود.

  • شما باید کلمه کلیدی خود را طوری انتخاب نمایید که تعداد بیشتری از کاربرانی که آن کلمه را جستجو روز تبلیغ شما کلیک نمایند در این حالت نتیجه تبلیغ شما بسیار بهتر خواهد بود پس از انتخاب کلمات عمومی و یا نا مرتبط جدا پرهیز کنید.

  • تعداد کلمات کلیدی بیشتر نشان دهنده بازخورد بهتر نیست کافیست از کلماتی استفاده کنید که کاربر آنها را سرچ می کند و دقیقا مربوط به هدف شماست. تمرکزتان را روی مشتریانتان قرار دهید، نه تعداد بالای بازدید کنندگانی که شاید مشتری شما نباشند.

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *